Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako som topánky reklamoval (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

znacka obuvi a nazov predajne by pomohol viac :) inac ano, znicena topanka je znicena topanka. mlademu sa na sandaloch zo sportissima roztrhla pracka, prvy den prve obuvanie. dosli sme do obchodu, predavacka pozrela, povedala ze co budeme spekulovat, dostali sme nove. bez nejakych znamok spekulovania.
 

 

ja som to nepísal kvôli tomu, aby som robil zlé meno predajni. Ale je to zo sportissima. Predtým som u nich reklamoval sandále, tam sa mi odtrhol remienok a na ďalší týždeň bola reklamácia vybavená, kladne. Takže mám aj jednu dobrú, aj jednú zlú skúsenosť
 

 

Dobre, ale stále nechápem, prečo ti nevrátili peniaze. To akože preto, že "deformácia vnútorného vystužovacieho dielca nevznikla samovoľne. " Oni vracajú peniaze, len vtedy, keď deformácia vznikne samovoľne, nie pri používaní?

Ten remienok na sandáloch predtým sa ti vari odtrhol samovoľne? Na jeho odtrhnutie nebol potrebný "intenzívny lokálny" v tomto prípade nie tlak, ale ťah?
 

tiez celkom nechapem

budto autor nie je v pripade toho poskodenia uplne "nevinny", alebo len stali tie tenisky tak malo, ze sa neoplatilo ani nic riesit?

lebo inak nevidim dovod, preco neprehodit lopticku na druhu stranu s tvrdenim, ze neboli nijak zatazovane nad ramec bezneho pouzivania...a kludne to eskalovat az na urady. pokial si je teda isty ze je v tom nevinne.
 

 

Určite by som o tom nepísal blog, keby som keby to bola moja chyba. Bol by som ticho a priznal si chybu. A tenisky nestali ani 20 eur, pre niekoho to môže byť veľa, pre niekoho nie.
 

20 eur nie je vela

a ja som ta v ziadnom pripade nechcel obvinovat, ze to bola tvoja chyba.

ja by som to ale eskaloval z principu. pokial si ich normalne pouzival a "pokazili" sa, tak to predsa nie je normalne. nejde o peniaze...ale o princip.
 

 

Jasné, ja to beriem v pohode. Len som chcel vysvetliť, že nie som človek, ktorý by niečo dával takto na verejnosť, pokiaľ by som sa cítil vinný. Viem ide o ten princíp, takéto obchody využívajú to, že ľudia sa väčšinou na to vykašľú a tých dajme tomu 20 euro im nestojí za to, aby to posunuli ďalej príslušným úradom a riešili papierovačky. Myslím, že väčšina ľudí to nechá plávať tak ako ja. A to obchodníkom vyhovuje.
 

 

Jednoducho pri týchto teniskách zvolili iný prístup. Asi sa im to zdalo podozrivé, tak to dali na posúdenie "odborníčke" na deformácie, ktorá rozhodla takto. Reklamácia bola podľa nich neoprávnená a vrátili mi topánky a nie peniaze. už viem, že musím reklamovať len veci, ktoré sa poškodia samovoľne.
 
Hodnoť

 

na buduce si prosim clanok o gicovkach z deichmannu
 

 

Reklamacia v Deichmanne - prides do predajne, ukazes predavacke co topankam je a blocek, predavacka zoberie topanky, otvori kasu a da ti peniaze (alebo zavola veducu a ona spravi presne toto). Cely proces trva asi 3 minuty.

Zazil som to 3x - raz Adidasy (odlepena podrazka od zvysku topanky, po cca roku a pol), raz tenisky nejakej ich znacky (roztrhnuty sev ako sa spajaju jednotlive kusy materialu, asi po 2 tyzdnoch) a raz "turisticke" topanky tiez ich znacky, tiez roztrhnuty sev, po asi roku. Vsetko okamzite vratenie penazi bez posielania niekam, vybavovania etc.
 

 

v kosiciach to robia tak ze poslu topanky do firmy v partizanskom firma VIPO a.s., urobia posudok ze topanky som si znicil sam a mozem ich dat tak akurat do smatnej bedne, bejvaval taky pristup vo firme Deichmann, za to tam uz topanky nenakupujem
 
Hodnoť

 

Zil som par rokov v Anglicku a nikdy som nemal problemy s reklamaciou.To iba na Slovensku.Treba take predajne bojkotovat.Inac ich nenaucime aby to robli tak ako vo vyspelych krajinach.Ja to robim aj ked sa zla skusenost stala inemu.
V Sportissime uz nic nekupim.
Nikdy !
 
Hodnoť

Takých firiem

ktoré sa správajú pri reklamácii ako hochštapleri, je mnoho. Pre obuv je typickým prípadom John Garfield. Obyčajne je to predajca, nejaký lokálny potrimiskár, ktorý sa schováva za značku. Majú vlastných akože súdnych znalcov z oblasti obuvi, takže posudok má vždy len jeden výsledok-neuznanie reklamácie. Jednoznačne využívajú skutočnosť, že pre 30€ sa s nimi nik súdiť nebude. Podobne je na tom Deichman, ktorý od r. 2010 išiel prudko dolu kopcom. U takýchto by som už nikdy nič nekúpil
Na opačnej strane je napr. OBI. Reklamoval som tam minule vysávač. Chcel som vysvetlovať, čo mu je, no ani to nechceli. Vrátili mi peniaze bez nejakých okolkov. Špicou je Kaufland. Je tam na elektro veci záruka 3 roky. Tí tiež nešpekulujú, ani neskúšajú spotrebič a vrátia peniaze. Je to podľa mňa logické, lebo keď nakúpia za 5€ a predajú po 30€, tak je zbytočné zaoberať sa jednou reklamáciou s neistým výsledkom. Boli by to len zbytočné náklady.
 

 

"Jednoznačne využívajú skutočnosť, že pre 30€ sa s nimi nik súdiť nebude."

A práve preto sa s nimi treba súdiť - aby tuto skutočnosť nevyužívali. Ako tu už bolo povedané, nejde tu ani tak o peniaze, ako o princíp. Ja osobne dosť ťažko znášam, ak si niekto myslí, že so mnou ľahko vybabre a v takomto prípade mám dosť veľké nutkanie nechať mu to vyžrať. Inač, tento typ žalôb je, pokiaľ viem, oslobodený od súdnych poplatkov.
 

Plnne zdieľam tvoj názor

len sa tým treba zaoberať, no to sa mnohým nechce,. Na druhej strane máme inštitúcie, ktoré majú strážiť spotrebiteľský trh a nejako nie sú viditeľné. Napr. ten John Garfield, čo sa už o tom popísalo, aj TV relácie boli, kde sa hovorilo, že znalci, ktorých používajú, sú v jednej budove, ako ich sídlo a tieto posudky sa nedajú považovať za relevantné a nestranné, no nič sa nestalo a oni predávajú ďalej aj so svojimi hochštaplerskými metodami. Nepomohla by ani pokuta, lebo s predajcami majú také zmluvy, že značku to nepostihne a dopadne to na subjekt, ktorý má predajňu. Otázka ale je, načo potom máme štátne orgány, ktoré usmerňujú trh a chránia spotrebiteľa, keď nič nepodniknú.
 

co na nich plati

Na John Garfield neplatia ziadne televizie ani statne organy.

Jedine, na co urcite bude pocuvat, bude odliv zakaznikov. Kym maju komu predavat, nie je dovod menit obchodny model.

Ja ani moja rodina tam uz roky nenakupujeme - zatial im nechybame, ale az nas budu miliony ...
 

Súhlas

ja postupujem tak isto. Nekúpil som tam nič aspoň10-12 rokov. Prípad, ktorý som popísal, to sa žena a dcéra ulakomili na akciu 1+1 za 50%. Tak teraz majú 1 pár za 100% a druhý za 50% nefunkčný. Miesto výhody čistá strata 50% :-)
 

 

V John Garfield som uz topanky reklamoval, asi 1-2 tyzdne po nakupe (teda po tom ako som ich mal na sebe prvy krat). Peniaze mi nakoniec vratili ale natahovali to do uplneho maxima. Cele to trvalo niekolko mesiacov. Podla mna neprofesionalny pristup zamerany na to ze sa zakaznik na to vykasle, nechce sa mu cakat. Po tejto skusenosti som tam uz nevstupil, nieco take uz zazit nechcem.

Inak ten Deichmann ma prekvapil, moje skusenosti su ine (napisal som tu vyssie), ale je pravda ze to vsetko bolo asi pred 2010, uz som tam dlho nic nekupil. Nie kvoli pristupu obchodu (kedze moje skusenosti boli dobre), ale ich topanky sa mi (designom a materialmi) nepacia. V tom pripade prosim moj prispevok berte s rezervou a s tym ze moje skusenosti su uz starsie.
 
Hodnoť

Aha! Takže tenisky za 20 e, ale...

...ich značku mladý muž nenapíše ani za nič na svete - veď nech si každý tipne a nech si každý kúpi a nech potom každý reklamuje ... také slovenské všakže :-) ?
Načo je vlastne takýto blog? Na nič. Iba ak na to, aby sa nám mladý muž pochválil, že si zachoval chladnú hlavu a že sa zbytočne nevyvršoval na predavačkách. To je od neho pekné, za to ho chválim. Ale to je asi tak všetko.
+++
Moje skúsenosti s obuvou sú také, že pod 90 - 100 e topánky alebo tenisky nekupujem. Potom sa ani nečudujem, že napr. čisto kožené topánky nad členky zn ecco som nosil takmer šesť rokov, a boli by ešte rok vydržali, ale na našich superchodníkoch sa už takmer prešúchali podošvy.
Samozrejme - o obuv sa aj pekne a primerane starám.
Ale za 20 e by som si na seba nekúpil ani tričko na vysýpanie smetí :-)
 

 

Pointa tohto blogu je presne tá ako ste napísali. Ide o ten princíp, že treba sa správať ľudsky a pokiaľ ten konkrétny človek nenesie vinu za to čo sa nám stalo, tak si netreba na ňom vylievať zlosť. ľudia tu v diskusii to zobrali skôr z toho praktického hľadiska a zaujíma vás značka a predajňa.Tak značka je Alpine pro. Ale napríklad keby sa mi pokazili jedny tenisky Nike, tak to neznamená, že iný model alebo iný kus mi nevydrží aj dva tri roky.

A k tej druhej časti. Každý má iné priority. Za 100 eur môžem týždeň aj viac cestovať po chudobnejších krajinách v Ázii alebo Južnej Amerike. To má pre mňa väčšiu hodnotu ako topánky v takej istej sume. Ale zase musím uznať, že drahšie topánky napr. z Ecca sú investícia na viac rokov, tak ako píšete. Akurát tá poznámka o tričku pôsobí dosť arogantne..
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Rudolf Pado: O čom Sulík pod Tatrami decentne mlčí 4 079
  2. Michal Májek: Maturita po novom 877
  3. Martin Greguš: Koľko infikovaných by Vallo potreboval v Bratislave, aby chcel 2kolo? 2706 mu nestačí... 831
  4. Iveta Kompišová: Prvá žena - nositeľka Nobelovej ceny za mier - bola rodáčka z Prahy 608
  5. Roman Janciga: Rozhovor s mladým infektológom z Kramárov 574
  6. Soňa Fröhlichová: Aktuálne cestovanie na trase Švajčiarsko – Nemecko – Rakúsko – Slovensko 512
  7. Július Kovács: Róbert Kaliňák šéf Slovenskej mafie 381
  8. Jozef Orogváni: Ako sme boli babku očkovať 303
  9. Dominika Kislíková: Potulky po najvýchodnejšom východe Slovenska 276
  10. Karol Labaš: S čím sa Richard Raši verejne nechváli 254

Rebríčky článkov


  1. Peter Biščo: Slovensko, krásna moja domovina plná zábudlivcov.
  2. Andrej Čatajský: Cash-Flow v dobe kovidovej
  3. Marcel Karvay: 24601
  4. Július Kovács: Róbert Kaliňák šéf Slovenskej mafie
  5. Lubomir Zahora: Umenie švov
  6. Patrik Lenčéš: Kostoly na Slovensku: Zatvorené pre ľudí, otvorené pre nebo.
  7. Miriam Studeničová: Sila celku zvíťazí!
  8. Boris Mlsna: Vakcíny verzus testy? Testy športovcom pomáhajú, no riešením je len vakcína
  9. Štefan Vidlár: D O J E M
  10. Jozef Legény: Umierať a dať sa šklbať v Revúcej


Už ste čítali?